مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رزمایش نهضت خدمت رسانی با حضور ۵۰۰ کارمند بسیجی برگزار می شود.
کد خبر: ۶۵۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 15 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،سرهنگ برزو شریفی اظهار داشت: به دنبال اجرای دومین رزمایش محمد رسول الله(ص) سپاه پاسداران، نهضت خدمات رسانی سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) پیرو ابلاغ سازمان بسیج کارمندان کشور برگزارخواهد شد.

وی افزود: این برنامه در قالب نهضت خدمت رسانی بسیجیان کارمند به مناطق محروم با مشارکت فرماندهان حوزه های بسیج کارمندی سراسر کشور اجرا می شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دوشنبه هزمان با سراسر کشور اکیپی از حوزه های مرکز ادارات کل استان به سرفیروز آباد بخش مرکزی کرمانشاه اعزام و نهضت خدمت رسانی را از روستاهای بوژان، سرجوب و سراب سرفیروز آباد آغاز می کنند.

وی افزود: اکیپهای پزشکی همراه دارو ویزیت و لوازم آرشیو همراه است که برای مناطق محروم در نظر گرفته شده و قرار است جهت رضایتمندی مردم این رزمایش در قالب میز خدمت خارج از خدمات اداری ارائه شود.

سرهنگ شریفی گفت: حدود ۵۰۰ کارمند بسیجی از ۱۴ حوزه بسیج کارمندی در شهرستان ها و ۱۰ حوزه در مرکز استان در این رزمایش حضور می یابند.

به گفته مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خدمت دیگری هم بسیجیان در حسینه ها و مساجد برای رفع مشکلات اداری مردم دارند.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار