رستگار یوسفی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان جوانرود گفت:بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ، ارتباط مستقیم با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر دارد و کاهش ابتلای افراد به این پدیده خانمان سوز می تواند از این مشکلات که امنیت جامعه را با خطر مواجه می سازد بکاهد.
کد خبر: ۶۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 13 September 2018

 رستگاریوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر است و این مهم جز با اقدامات فرهنگی میسر نمی شود.

وی خاطر نشان کرد:نهادهایی همچون آموزش و پرورش به دلیل ارتباط مستمر با خانواده ها و جوانان می تواند در آگاه سازی آینده سازان ایران اسلامی از خطرات ابتلا به مواد مخدر نقش به سزایی داشته و آنهارا نسبت به این خطر که همواره در کمین آنان نشسته مصون کنند.

 فرماندار شهرستان جوانرود اظهار داشت:نظارت جدی اداره اماکن و اصناف بر آرایشگاههای زنانه و سالن های پرورش اندام ، آموزش به خانواده ها از طریق دستگاههای اجرایی ، بهره گیری از ظرفیت علما وروحانیون ، سازمان های مردم نهاد، توسعه ورزش های همگانی، پرکردن اوقات فراعت جوانان ونوجوانان و کنترل ونظارت بربازارچه از مصوبات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان است که امیدواریم با جدیت تمام پیگیری و رسیدگی شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار