رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گفت:از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه ۱۶ هزار و ۸۸۴ مزاحمت تلفنی برای کاربران مرکز فوریتها ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 12 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،دکتر صائب مدرسی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه ۱۶ هزار و ۸۸۴ مزاحمت تلفنی برای کاربران مرکز فوریتها ایجاد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با آمار ۱۴ هزار و ۸۱۴ تماس افزایش چشمگیری داشته است.

وی این مزاحمتها را سبب اشغال خطوط ۱۱۵، اضطراب و ناراحتی و تشویش در همکاران پاسخگو دانست و گفت: از آنجا که برخی از مزاحمین اقدام به فحاشی می کنند سبب می شود تمرکز کاربران برای راهنمایی دیگر افراد از بین برود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین با اشغال خطوط۱۱۵ افرادی پشت خط می ماند و ممکن است نیروهای اورژانس نتوانند در زمان مناسب بر سر بیمار حاضر و احتمال معلویت و فوت نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه باید در این میان از طریق رسانه های عمومی نظیر تلویزیون صدا و سیما و رادیو فرهنگ سازی انجام شود افزود: برقراری تماس با ۱۱۵ و شماره های امدادی برای زمانی است که جان کسی در خطر باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه خواستار دفاع مراجع قانونی شد و گفت: باید برای افراد خاطی مجازاتی چون پرداخت جریمه و زندان لحاظ شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار