کرمانشاه_رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برقراری روزانه ۱۲۰ تماس با سامانه ۱۲۴ خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 12 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،عباس سجادی راد  اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ طی ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است و از ساعت هشت صبح تا هفت غروب کاربر دارد و پس از این ساعت تا هشت صبح روز بعد روی پیغام گیر است.

وی افزود: البته متاسفانه از نظر فنی در چند نقطه شهر هنگام تماس مشکلاتی وجود دارد، مثلا محدوده میدان مرکزی، بخش هایی از الهیه و چند نقطه از شهر وقتی تماس حاصل می شود برای تماس گیرنده بوق می خورد اما در مرکز تماسی حاصل نمی شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تا به حال چندین بار این مشکل به مخابرات گزارش شده اما بی نتیجه بوده است همچنین با برخی موبایل ها همین اتفاق رخ می دهد و این گونه تصور می شود که کاربر گوشی را برنمی دارد در حالی که اصلا در مرکز تماسی برقرار نمی شود.

وی افزود: این شرایط در حالی است که به دلیل توانمندی بالای کاربران، بسیاری از آنان از مسئولان تشویقی گرفته اند البته از میان تماس گیرندگان افرادی هم هستند که قصد مزاحمت دارند.

سجادی راد خاطر نشان کرد: برای رفع این مشکل باید دستگاه سانترال تعویض شود که قیمت آن بالا است و با وجود اینکه ۲ سال از درخواست تخصیص اعتبار آن می گذرد اما بودجه آن تامین نشده است.

وی با اشاره به اینکه بعضا در روز ۱۲۰ گزارش داریم و در مواردی هر تماس ۱۰ دقیقه طول می کشد در نتیجه افرادی پشت خط می مانند افزود: باید سامانه۱۲۴ در اتاق اصناف نیز فعال شود البته آنان نبود اعتبار و کاربر را بهانه می کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه دنبال تامین منابع اعتباری برای خرید یک دستگاه سانترال جدید هستیم تا مشکلات فنی از بین رود گفت: از خرداد سال قبل تاکنون در این ساختمان جدید، مشکلات فنی بیشتر شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار