مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت در ادارات و مناطق محروم کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 12 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،سرهنگ برزو شریفی اظهار داشت: دو نوع میز خدمت با حضور کارمندان بسیجی استان کرمانشاه تدارک دیده شده که یک میز در ادارات استان با هدف تکریم ارباب رجوع، ارتقای وجدان کاری و جلوگیری از کم کاری تعبیه شده است.

وی افزود: به منظور آشنایی بیشتر کارمندان بسیجی با اهداف این میز در سطح ادارات، کارگاه های آموزشی با حضور سردار ریحانی و سردار جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های کارمندی، مدیران ادارات و روسای دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گفته مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تمام نقشه های دشمنان بر این است که مردم را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن بدبین کنند و نظام را ناکارآمد نشان دهند و بین مسئولان دولتی و مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت به درگاه خدا است افزود: در خارج از اداره هم میز خدمت کارمندان بسیجی با خدمت رسانی شبانه روزی توسط گروه های جهادی در مناطق محروم انجام می شود.

سرهنگ شریفی بیان کرد: در قالب این خدمت، معضلات مناطق محروم و حاشیه ای شناسنایی و توسط بسیج کارمندان پشتیبانی می شود.

وی از اعزام گروه های جهادی بسیج کارمندان به شهرستان های روانسر، اسلام آباد، دالاهو، گیلانغرب و سرپل ذهاب طی هفته گذشته خبر داد و افزود: این خدمات رسانی به مردم محروم هم شامل خدمات فکری و هم کمک برای ساخت مساجد و محلات است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار