معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد:
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد گفت:باید بین فعالیت‌های اقتصادی و استانداردسازی تعامل ایجاد کنیم و اینطور نباشد که به بهانه استاندارد، فعالیت اقتصادی یک واحد تولیدی را از بین ببریم.
کد خبر: ۶۵۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 12 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استاندارد کرمانشاه، مسلم بیات در گردهمایی منطقه‌ای ارزیابی کیفیت استاندارد استان‌های منطقه سه کشور و با حضور نمایندگانی از استان‌های لرستان، ایلام، همدان و کردستان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باید بین فعالیت‌های اقتصادی و استانداردسازی تعامل ایجاد کنیم و اینطور نباشد که به بهانه استاندارد، فعالیت اقتصادی یک واحد تولیدی را از بین ببریم.

وی ادامه داد: البته در مواردی که تخلفی در یک واحد رخ دهد قانون را درباره تخلف انجام شده اجرا می‌کنیم، اما قبل از برخورد ابتدا اطلاعات و آگاهی لازم را در اختیار واحد قرار می‌دهیم و اگر تمکین نکرد سپس سراغ برخورد می‌رویم.

وی معتقد است، ترویج استاندارد نباید به نصب یک بنر و یا دادن شعارهای کلیشه‌ای مانند "استاندارد خوب است" محدود شود، بلکه به جای این کارها باید آگاهی مردم را بالا ببریم تا افراد سودجو نتوانند هر جنس بی‌کیفیتی را به مردم تحمیل کنند.

 

 مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: حدود نیمی از صادرات ایران به عراق از طریق مرزهای کرمانشاه صورت می‌گیرد وحدود 50 تا 60 درصد کالاهای صادراتی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و نظارت کافی بر آنها صورت می‌گیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار