رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از پیش بینی افزایش 30 درصدی ترافیک شهری در روزهای پایانی شهریور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 12 September 2018

به گزارش تابناک به نقل  از ایسنا،سرهگ فضل‌الله شیری ، با اشاره به رونق بازار خرید مدارس، گفت: همه ساله در روزهای پایانی شهریور و در آستانه بازگشایی مدارس شاهد افزایش ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر هستیم.

وی با اشاره به افزایش 15 تا 20 درصدی ترافیک خیابان‌های اصلی شهر، گفت: با نزدیک تر شدن به مهرماه این میزان ترافیک افزایش پیدا کرده و به بیش از 30 درصد روزهای عادی سال می رسد.

شیری با اشاره به اجرایی شدن طرح زوج و فرد در خیابان های اصلی شهر، گفت: همچنین نیروهای پلیس راهور در محل‌های پردد و پرترافیک افزایش داده شده تا بتوان ترافیک این مناطق را کنترل کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کنار خیابان‌های مرکزی و بازار اصلی شهر، شاهد ترافیک در بازار شهرک های الهیه، مسکن و وحدت(تعاون) هستیم.

شیری با تاکید بر استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی جهت کاهش بار ترافیک شهری، گفت: از شهروندان درخواست داریم هنگام رفتن به بازار از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کرده و حتی المقدور از آوردن خودروی شخصی به خیابان خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین توصیه می‌شود جهت پیشگیری از افزایش ترافیک، شهروندان بیشتر از بازارهای محلی خرید کرده و از مراجعه به بازار اصلی و خیابان‌های مرکزی شهر اجتناب کنند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار