معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جهادگران خالص و بی‌ادعای در قالب اردوهای خودجوش جهادی به مدت 10 روز در استان کرمانشاه حضور دارند.
کد خبر: ۶۵۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 10 September 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمد‌رضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با هدف کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم در قالب اردوهای خودجوش جهادی وارد استان کرمانشاه شد.

تیمی متشکل از جهادگران خالص و بی‌ادعای بسیجی و سپاهی برای خدمت‌رسانی در عرصه مختلف و کارهای فرهنگی در استان کرمانشاه سردار نقدی را همراهی می‌کنند.

سالهاست که جوانان متدین و خالص در قالب اردوهای جهادی، با سفر به مناطق محروم و دورافتاده کشور چراغ آبادانی مملکت را بی‌منت روشن می‌کنند.

این بار سردار نقدی به همراه جهادگران سازندگی به مدت 10 روز با حضور در مناطق محروم و زلزله‌زده استان کرمانشاه مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

براساس گزارش فارس، زلزله‌ 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه سال 96 به 9 شهر و یک‌هزار و 923 روستای استان کرمانشاه آسیب رسانده که گرانی مصالح که این روزها با نوسانات فراوانی روبه‌رو است و نیمه‌تمام ماندن کار پیمان‌کاران یکی از مشکلاتی عدیده‌ای است که مردم این مناطق با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و این مسئله همچنان گلایه مهم آن‌ها از مسؤولان است؛ حضور چهره‌‌های سیاسی و فرهنگی کشور در امر سازندگی در کنار مردم آسیب‌دیده و دلشکسته همچنان موجب دلگرمی اهالی این دیار و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار