با منتفی شدن حضور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در لیگ دسته اول کشور، طی یک ماه اخیر زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور این تیم در لیگ حذفی و سپس لیگ دسته دوم نیز به گوش رسید.
کد خبر: ۶۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 10 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،چندی بعد افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت طی دو نامه جداگانه به رئیس هیات فوتبال استان و رئیس هیات فوتبال شهرستان از شرکت نکردن این تیم در دو لیگ حذفی و دسته دوم به دلیل مشکلات مالی خبرداد.

با مطرح شدن این مسئله، مسئولان ورزش استان که سابقا قول حمایت از این تیم بومی را داده بودند، جلسه ای را باا ستاندار کرمانشاه تدارک دیدند تا مشکلات این تیم را در آن تشریح و بسترهای ادامه فعالیت این تیم در فوتبال ایران را فراهم کنند.

در این راستا علی محبی زنگنه رئیس هیات فوتبال استان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه بابیان اینکه تیم بعثت کرمانشاه طی سالهای اخیر بدون هیچ کمک دولتی با صرف چند میلیارد تومان در لیگ دسته سه و دو فوتبال ایران حضور داشته، اظهارکرد: این تیم درحال حاضر بازیکنان زیادی در رده های سنی مختلف دارد که هزینه های بسیاری را بردوش مسئولان باشگاه می گذارد.

وی به زمزمه ها مبنی بر اعلام انصراف این تیم از لیگ دسته دو و جام حذفی و دیدار اخیر مسئولین باشگاه با استاندار اشاره کرد و گفت: انصراف بعثت از جام حذفی قطعی است، اما پس از این نشست موضوع انصراف از لیگ دسته دو منتفی شد.

رئیس هیات فوتبال استان تصریح کرد: هزینه ورودی به لیگ دسته دو فوتبال حدود 60 میلیون تومان است که باشگاه قادر به پرداخت آن نبود، لذا فدراسیون فوتبال مهلتی چند روزه به این تیم داده تا بتواند هزینه را پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: باحمایتی که مسئولان استان از تیم بعثت خواهند داشت، حضور این تیم در لیگ دسته دو قطعی است و دیروز(18 شهریور) نیز اولین مسابقه خود را در لیگ دسته دو انجام داد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار