سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خبر کتک کاری و مشت زنی در جلسه شب گذشته شورای شهر را کذب محض دانست و از پیگیری ناشران این خبر از طریق مراجع قضایی خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 10 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سیدحجت الله موسوی اجاق با اشاره به انتشار اخبار کذب از جلسه شب گذشته(یکشنبه) شورای شهر گفت: جلسه شب گذشته شورای شهر با دستور کار نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری و نیز انتخاب شهردار برگزار شد که مباحث مطرح شده پیرامون انتخاب شهردار با بالاگرفتن بحث برخی اعضای شورا همراه شد که یک امر کاملا طبیعی است.

وی افزود: برخی اعضای شورای شهر دچار سوءتفاهم شده بودند که همین امر بحثی را میان آنها شکل داد و بحث هم بالا گرفت که این امر کاملا طبیعی است و در هر مجلس و هر شورایی پیش می‌آید.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: این میان خبری مبنی بر لگدپرانی و مشت زنی برخی اعضای شهر بیرون آمد که 100 درصد کذب است و شورای شهر حتما این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند.

وی افزود: بحث اعضای شورای شهر کاملا طبیعی است چون اختلاف نظر همواره وجود دارد، اما اینکه بخواهیم با این الفاظ تند خبر کذبی مبنی بر لگدپرانی و مشت زنی اعضای شورای را منتشر کنیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حتما پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: افرادی که این خبر را منتشر می کنند می خواهند با انتشار این اخبار شورای شهر را تخریب کنند که حتما پیگیری قضایی خواهیم کرد و فرد منتشر کننده خبر باید اثبات کند چنین اتفاقاتی در شورا افتاده است.

موسوی اجاق خبر دوم کذب در خصوص این جلسه را صحبت رسول آزادی عضو شورای شهر کرمانشاه پیرامون انحلال شورا در این جلسه عنوان کرد و افزود: فیلم جلسه موجود است و آقای آزادی در این جلسه بعد از بحث اعضا چنین صحبتی را مطرح نکردند.

وی افزود: ایشان در جلسات گذشته بحث انحلال شورا را مطرح کردند که نظر شخصی‌شان است و مانعی ندارد و در همان جلسه نیز عضو دیگر شورا در جواب ایشان گفتند که اگر آقای آزادی اصرار بر انحلال شورا دارد خودشان استعفا دهند که فرد با انگیزه تری وارد شورا شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه در خصوص ترک جلسه شب گذشته توسط یک عضو شورا نیز گفت: خروج یک نفر از جلسه شورای مشکلی ایجاد نمی کند و هر عضو شورا می تواند با اجازه رییس شورا از جلسه خارج شود و این امر خللی در روند جلسه شورا ایجاد نمی کند.

وی افزود: خروج چهار نفر می تواند جلسه را از رسمیت بیندازد و با خروج یک نفر مشکلی ایجاد نمی شود و اگر این فرد حتی اجازه نگرفته باشد بعدا رییس شورا تذکرات لازم را به او خواهد داد و ساعت خروج هم ثبت می شود.

موسوی اجاق در ادامه از تهیه لیست 10 نفره کاندیداهای تصدی شهرداری کرمانشاه خبر داد وافزود: قبلا لیست هشت نفره ارائه شده بود که نیاز به ترمیم دارد، چون برخی افراد لیست انصراف داده اند و شب گذشته هم دو نفر به این لیست اضافه شدند و این لیست 10 نفره است و نیاز به ترمیم دارد.

وی افزود: نهایتا با رای اعضا مقرر شد هفته آینده از میان این لیست یک نفر برای تصدی شهرداری کرمانشاه انتخاب شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار