استاندار کرمانشاه گفت: مشارکت مردمی یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۶۵۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 09 September 2018

 

به گزارش وتابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور هستند و ایشان در همه نشست ها بر اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد بلندمدت برای توسعه کشور تاکید می کنند.

وي بيان داشت: مدیران باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک راهبرد بلندمدت سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

مقام عالي استان ادامه داد: مشارکت مردمی یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی است و بدون مشارکت مردمی امکان تحقق این برنامه راهبردی وجود ندارد.

مهندس بازوند تصريح كرد: دولت از اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه های نیمه کاره برخوردار نیست و مجموعه نظام به این جمع بندی رسیده است که این پروژه ها را به مردم واگذار کند.

استاندار كرمانشاه گفت: مصوبات لازم در زمینه به تصویب سران سه قوه تصویب رسیده و لزوم اجرای آن به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

رئيس ستاد اقتصاد مقاومتي استان با بيان اينكه روند این واگذاری ها باید با قدرت و جدیت تمام انجام شود، گفت: پروژه های نیمه کاره زیادی در حوزه های مختلف ورزشی، فناوری، عمرانی در سطح استان وجود دارند که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شده و به بخش خصوصی واگذار شوند.

مهندس بازوند افزود: مدیران باید هرچه سریعتر برنامه زمان بندی شده واگذاری این پروژه ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه دهند.

وي گفت: اجرای دقیق پروژه های اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات مدیریت ارشد استان از مدیران است

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار