یکی از اعضای شورای شهر حمیل مشکل بیکاری جوانان دارای مدارک کارشناسی به بالا دراین شهر اشاره کرد و گفت: اعضای شورای این شهر در راستای خدمت‌رسانی به مردم و همکاری با مسؤولان تلاش‌گر آماده و حاضر خدمت‌گذاری هستند.
کد خبر: ۶۵۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 09 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،کورش احمدیان، اظهار داشت: بخش حمیل شامل شهر حمیل و 68 روستای تابعه است.

این عضو شورای شهر حمیل ادامه داد: شهر حمیل دارای شهرداری و اعضای شورای مستقل است و روستاهای تابعه این بخش نیز از سه دهستان منصوری، هرسم و حومه شهر حمیل تشکیل شده که اکثر مردم این دیار به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند.

وی به عملیات اجرایی گازرسانی به 25 روستای بخش حمیل اشاره و بیان کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی به مابقی روستاهای بخش مذکور در حال تکمیل است.

مشکل بیکاری جوانان دارای مدارک کارشناسی به بالا و مشکل کمبود آب شرب بعضی از روستاهای از جمله مشکلات خیلی حاد این بخش است که احمدیان با اشاره به دیگر مشکلات، افزود: با توجه به وسعت و جمعیت حدود 30 هزار نفری و استقرار تمام نیروهای اداری برای دریافت حقوق و کشاورزان چغندرکار و گندم‌کار دارای یک شعبه بانک کشاورزی است که با پیگیری‌های بخشداری و فرماندار مجوز ایجاد شعبه بانک ملی از بانک مرکزی اخذ، اما تاکنون به بهانه کمبود نیرو، بانک ملی از انجام خواسته خودداری کرده است‌.

وی تصریح کرد: اعضای شورای بخش با همکاری ادارات بخش در راستای پیگیری این موضوع؛ مسئله را با مسؤولان استان در میان گذاشته‌ایم، ولی تا به امروز هیچ نتیجه‌ای برای رفاه حال این مردم زحمت‌کش نگرفته‌ایم.

احمدیان در رابطه با مشکل دیر پرداخت پول محصولات کشاورزی گندم و چغندر کشاورزان منطقه، افزود: این مشکل سراسری در کل کشور است.

وی با اشاره به مشکل استفاده بی‌رویه از چاه‌های آب کشاورزی، عدم نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط‌، مشکل تخریب اراضی کشاورزی و مراتع، گفت: اعضای شورای این شهر در راستای خدمت‌رسانی به مردم و همکاری با مسؤولان تلاش‌گر آماده و حاضر خدمت‌گذاری هستند.

احمدیان تاکید کرد: بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی‌، فرهنگی‌، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه، تهیه طرح‌ها، پیشنهادهای اصلاحی و راه‌حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها برای برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسؤول ذی‌ربط در حال پیگیری و در مواردی انجام گرفته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار