باشگاه هوادارن کودکان حاشیه‌نشین کرمانشاه در راستای جذب نخبگان برای جلوگیری از آسیب کودکان محروم در شرایط بحران، افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 09 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جعفر دانش‌پرور در مراسم افتتاح باشگاه هوادارن کودکان حاشیه‌نشین کرمانشاه که به همت جمعیت امام علی(ع) در محل این باشگاه برگزار شد، با اشاره به بحران‌های احتمالی اقتصادی پیش رو بر لزوم تلاش بیشتر برای جلوگیری از آسیب کودکان محروم در شرایط بحران تاکید کرد.

مسؤول جمعیت امام علی(ع) استان کرمانشاه تنها راه حل عبور از بحران را کمک به گسترش اندیشه‌های دگرخواهانه دانست و اظهار داشت:اگر در پیله خودخواهی خود فرو رویم، همه با هم غرق خواهیم شد.

وی با اشاره به حجم بالاتر مراجعات افراد آسیب‌پذیر به جمعیت از خردادماه امسال، در زمینه عدم وجود نرم‌افزارها و سیستم‌های تشخیصی لازم برای پوشش حمایتی از بخش بزرگی از خانواده‌های به‌خصوص بدسرپرست( که معمولا زیر پوشش هیچ نهادی نیستند و مشمول سبدهای خاص حمایتی نمی‌شوند) هشدار داد.

دانش‌پرور تمرکز باشگاه بر روی جذب نخبگان و اقشار مختلف مردم را یکی از اهداف راه‌اندازی این باشگاه اعلام کرد و از همه خواست که با تلاش چند برابر به جمع حامیان و هواداران کودکان و مادران محله‌های حاشیه‌ای بپیوندند.

سهیلا علی‌اکبری، مسؤول مددکاری جمعیت امام علی(ع) استان کرمانشاه نیز در ادامه با تشریح و ریشه‌یابی معضلات اجتماعی، ریشه گستردگی اعتیاد در محله‌های حاشیه را علاوه بر مسئله مهاجرت، در عمق فشار روانی حاصل از فقر اقتصادی و راهی برای فرار از بار روانی حاصل از مشکلات مالی دانست.

ا

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار