فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: کلید خوردن فیلم «نیمروز ۲» در این شهرستان با هماهنگی ارتش یک کار بزرگ در معرفی مرصاد و رنج‌ها و اتفاقات آن در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 09 September 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلام‌آباد غرب، افشین کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای قشر هیأت اندیشه‌ورز بسیج کارگری و کارمندی ناحیه اسلام‌آباد غرب که در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه سینمایی «نیمروز 2» و نمایش دفاع مقدس در اسلام‌آباد غرب درحال کلید خوردن است.

فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: فیلم نیمروز 2 با هماهنگی ارتش یک کار بزرگ در معرفی مرصاد و رنج‌ها و اتفاقات اسلام‌آباد غرب در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: غرب کشور به خصوص اسلام‌آباد غرب سهم بزرگی در دوران دفاع مقدس داشت، اما این شهرستان کمرنگ دیده شده است.

کریمی تاثیرگذارترین سهم دیده شدن را حوزه سینما دانست و گفت: این شهرستان در حوزه سینما کمتر دیده شده است.

فرمانده سپاه اسلام‌آباد غرب نیز، ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس چند صد بار این شهرستان بمباران شد اما اسمی از اسلام‌آباد غرب برده نشده، این شهرستان جانبازان، شهیدان و ایثارگران زیادی را تقدیم نظام کرده است.

بیژن خدادادیان بت بیان اینکه پایان جنگ با جنگ در شهر اسلام آباد غرب در دنیا ثبت شده تاکید کرد: شهر مرصاد در سه روز آوازه آن در جهان پیچید و شناخته شد مردمان این شهر توسط پست‌ترین آدم‌ها، مظلوم و بیگناه شهید شدند‌.

وی با اشاره صحنه‌های غم‌انگیز فیلم در حال ساخت نیمروز 2، افزود: این فیلم صحنه های فراموش شده را به نمایش کشیده است.

خدادادیان منذکر شد: تمامی مدیران در این 20 روز و میزبان بودن اسلام‌آباد با عوامل فیلم همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

این مسؤول به رزمایش عاشورائیان اشاره و بیان کرد: 26 شهریورماه سلسله رزمایش‌های سپاه و بسیج برگزار می‌شود، گردان‌های بیت‌المقدس آماده رزمایش بزرگ عاشورائیان حضرت محمد (ص) باحضور مهمانان کشوری و لشکری است.

وی تصریح کرد: این رزمایش 24 ساعته، رزمایش برادران، همسران، پدران و خواهران بسیجی این دیار است.

خدادایان به توطئه‌های دشمن برای نابودی نظام اشاره کرد و افزود: جنگ اقتصادی و رسانه‌ایی از جمله این توطئه‌ها علیه نظام است، 50 درصد جنگ امروز با ناراضی کردن مردم از نظام و راهی کردن آن‌ها به خیابان‌ها، رسانه‌ایی است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار