فرماندار کرمانشاه از اعضای شورای شهر خواست در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند، درغیر اینصورت موضوع را به شورای حل اختلاف استان ارجاع خواهد داد.
کد خبر: ۶۵۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 09 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فضل الله رنجیر  به نشست روز گذشته(17 شهریور) خود با اعضای شورای شهر کرمانشاه در خصوص لزوم تسریع در انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: بیش از دو ماه از استعفاء شهردار کرمانشاه می گذرد، اما متاسفانه شورا تاکنون اراده ای قوی برای تعیین شهردار نداشته است.

وی ادامه داد: ازآنجایی که اداره شهر بزرگی همچون کرمانشاه با سرپرست کاری دشوار است، در این نشست با اعضای شورای شهر اتمام حجت کردیم که باید هرچه سریعتر شهردار را انتخاب کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: پیش از برگزاری نشست روز گذشته(شنبه)، طی چندین نوبت دیگر با رئیس شورای شهر مکاتباتی در این خصوص داشته ام.

وی انتخاب سریعتر شهردار را از جمله مطالبات مردم و مسئولان شهر عنوان کرد و گفت: طبق قول اعضای شورای شهر، معرفی شهردار ظرف امروز(یکشنبه) یا فردا انجام خواهد گرفت.

رنجبر متذکرشد: درصورتی که اعضای شورای شهر بازهم اقدام به فرصت سوزی کنند، به خاطر مصالح شهر موضوع را به شورای حل اختلاف استان ارجاع خواهم داد.

فرماندارکرمانشاه عنوان کرد: از زمان استعفاء شهردار تاکنون شورا بیش از 10 جلسه تشکیل داده که هیچکدام منجر به انتخاب شهردار نشده، این درحالی است که زمان کافی برای مطالعه و بررسی داشته اند و نسبت به گزینه های مطرح شده نیز شناخت کافی دارند.

وی یادآورشد: برای انتخاب شهردار حتی نباید یک روز نیز فرصت را از دست داد، چرا که آسیب آن متوجه مردم می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار