آثار خوشنویسی شده وصیت نامه شهدای کرمانشاه در جشنواره خون و قلم در نگارخانه شهر کرمانشاه به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۶۵۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 06 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، در این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و با مشارکت سپاه نبی اکرم (ص) سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود ۴۷ اثر برتر خوشنویسی از وصیت نامه شهدای کرمانشاه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

افتتاحیه نمایشگاه آثار جشنواره خون و قلم ویژه خوشنویسی وصیت نامه شهدای والامقام شهر کرمانشاه ۱۷ شهریور ماه و در آستانه ماه محرم و هفته دفاع مقدس برگزار و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
استاد عبدالله جواری دبیر اولین جشنواره خون و قلم در گفت و گویی با قدردانی از برگزاری این رویداد فرهنگی، عنوان کرد: از مجموع آثار رسیده به اولین جشنواره خوشنویسی خون و قلم ویژه وصیت نامه شهدای کرمانشاهی ۴۷ اثر فاخر مورد ارزیابی قرار گرفت و این آثار در نگار خانه شهر به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه از ۱۷ شهریورماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل نگار خانه شهر کرمانشاه واقع در بلوار شهید مطهری (جوانشیر سابق) فرهنگسرا و نگارخانه شهر برگزار می شود.
اختتامیه این رخداد فرهنگی در روز ۲۵ شهریور ماه با تجلیل از آثار برگزیده برگزار خواهد شد‌.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار