کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)در جشنی باشکوه از رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور 97 شهرستان های پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی با حضور معاونین آموزش و پرورش،دانش آموزان و جمعی از اولیاء آنها در سالن امتحانات امام خمینی تجلیل نمود.
کد خبر: ۶۵۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 06 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛مدیر کانون قلم چی اورامانات در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک موفقیت این دانش آموزان در سخنانی اظهار داشت: فعالیتی که توسط اعضای کانون انجام می شود این است که در مجموعه ای در اورامانات کار می کنیم با فرهنگی بسیار غنی و سابقه آموزشی بسیار خوب و نیروهای دلسوز که امروز اگر نتیجه ای را می بینیم ناشی از کار جمعی این عزیزان می باشد. 

ندی صافی پور افزود:هدف جشن امروز در واقع تقدیر از تلاش همه کنکوری های عزیز است که روح تلاش برای آموزش زنده بماند اما چون توان و زمان تقدیر از همه تلاشگران عملا وجود ندارد،به نام رتبه های زیر ۱۰۰۰ محدوده ای انتخاب کرده ایم لذا کسانی که در این جشن حضور ندارند چیزی از توانمندی أنها کم نمی‌کند.

وی در ادامه به فرا تحلیلی که در واقع جمع بندی تحقیق های متفاوت است اشاره کرد و گفت:تحقیق های مختلفی در مورد پیشرفت درسی دانش اموزان مورد بررسی قرار گرفته است که دو روش موثرتر برای پیشرفت هستند۱_به ترتیب بازخورد به دانش آموز ۲_ مهارت های فراشناختی دانش اموزان است.

صافی پور به آزمون های کانون فرهنگی آموزش قلم چی اشاره نمود و افزود:بازخورد این آزمون ها به دانش آموزان و مهارت فراشناختی که با تمرین و بررسی کسب میشود در واقع تاثیر گذار است. 

در این مراسم باشکوه که نمایندگان سایر شهرستانهای اورامانات هم حضور داشتند در اقدامی جالب توجه از زحمات چندین ساله خانواده آقای صافی پور همراه همسرشان (خانم ضیایی)و مدیر کانون که جای تقدیر و دست مریزاد دارد توسط اعضای کانون قلم چی پاوه تجلیل به عمل آمد. 

همچنین پخش کلیپی از مصاحبه های کوتاه موفقیت دانش آموزان و تاثیر کانون قلم چی در هدایت و موفقیت آنان،دکلمه خانم سونا بهرامی و سخنان آقای رحیمی به عنوان یکی از اولیاء داشن آموران از دیگر برنامه های متنوع این مراسم بود.

در پایان از دانش آموزان رتبه های زیر 1000 کانون قلم چی با اهداء لوح و تندیسی تجلیل به عمل امد که با تشویق حاضرین در سالن قرار گرفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار