مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح ایران مهارت در مدارس استان کرمانشاه از ابتدای مهرماه سالجاری خبرداد.
کد خبر: ۶۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 04 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای کرمانشاه،یاور محمدی در جلسه ای تشریحی که باحضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد گفت: اجرای طرح ایران مهارت با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای همزمان با سراسر کشور درکرمانشاه آغازمی شود.

وی اظهارداشت: در این طرح دانش آموزان دوره متوسطه در سه دوره بیست ساعته در یکی از رشته های صنعت، خدمات و صنایع دستی آموزش می بینند.

محمدی با بیان این مطلب که هر چقدر زمینه مهارت‌های پایه را برای دانش‌آموزان گسترش دهیم، در توسعه کارآفرینی مؤثر است گفت: با این طرح ضمن ایجاد انگیزه و شناخت توانمندی‌های دانش‌آموزان، با فرهنگ مهارت آموزی آشنا می شوند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه افزود: این طرح در توسعه کارآفرینی و ایجاد انگیزه بسیار مؤثر خواهد بود و دانش‌آموزان را از محفوظات کتابهای درسی خارج می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه ضمن تشریح طرح ایران مهارت پاسخگوی سوالات حاضران بود و با برش کیک ایران مهارت توسط ایشان، جلسه خاتمه یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار