مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طی روز‌های گذشته قیمت مرغ در استان کرمانشاه هر کیلو ۲۵۰۰ تومان کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۵۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 04 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،اصغر بهمنی‌پور ، با اشاره به کاهش 2500 تومانی قیمت مرغ در استان کرمانشاه اظهار داشت: مرغ در استان کرمانشاه اکنون از کیلویی 9700 تا 10 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه با افزایش قیمت مرغ از یک ماه گذشته توزیع آن توسط تنظیم بازار جهاد کشاورزی توزیع شده است عنوان کرد: طی این مدت 500 کیلو مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرفی و کارگری به قیمت 6750 تومان برای مصرف‌کننده توزیع شده است.

بهمنی‌پور با بیان اینکه اکنون 600 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان ذخیره شده است افزود: 60 تن گوشت گرم گوسفندی بدون دنبه به قیمت هر کیلو 36 هزار تومان وارد استان شده که به دلیل نوسانات قیمت با 1500 تومان افزایش به 37 هزار و 500 رسیده است.

وی با اشاره به اینکه گوشت گرم گوسفندی در 12 مکان به صورت شقه و نیم شقه بین مردم توزیع شده است گفت: بیش از 80 تن گوشت منجمد گوساله وارداتی در انبار پشتیبانی امور دام ذخیره شده است و به قیمت هر کیلو 29 هزار تومان به زودی توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه 2500 تن برنج هندی 1121 ذخیره‌سازی شده است افزود: 7000 تن شکر نیز در انبار ذخیره شده است و با توجه به افزایش قیمت شکر هماهنگی لازم با کارخانجات جهت دریافت شکر به قیمت هر کیلو 2722 و قیمت هر کیلو 3100 تومان برای مصرف‌کننده انجام شده است.

وی درباره وضعیت بازار میوه در استان گفت: 350 تن سیب و 650 تن پرتقال برای ایام پایانی سال در استان ذخیره شده است اما به دلیل فسادپذیری میوه امکان ذخیره دیگر محصولات و توزیع آن‌ها وجود ندارد.

بهمنی‌پور با اشاره اینکه جهاد کشاورزی در حوزه تولید تا مصرف کالاهایی را که ارز 4200 تومانی دریافت می‌کنند رصد می‌کند بیان کرد: کشور عراق برای واردات تعدادی از میوه‌ها به کشور جلوگیری می‌کند و وجود واسطه‌ها سبب افزایش قیمت در بازار می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار