برگزاری جشنواره‌ها معمولا با شور و هیجان خاصی همراه است و اخبار مربوط به آن سریعا اطلاع رسانی می‌شود تا علاقمندان و مخاطبان در جریان برنامه‌ها قرارگرفته و بتوانند از برنامه های جشنواره استفاده کنند.
کد خبر: ۶۵۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 04 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،اما در کرمانشاه روال کار کاملا برعکس است و جشنواره های استانی و ملی و حتی بین المللی در حد محدود اطلاع رسانی شده و گاها در سکوت و بی خبری محض برگزار می‌شوند!

شاهد این ماجرا هم مورد اخیر اکران فیلم‌های جشنواره بین اللمی فیلم کودک و نوجوان است که تنها در نشست خبری چندی پیش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اطلاع رسانی کوتاهی از آن بسنده شد!

رحیم جعفری در این نشست اعلام کرد که طبق توافق صورت گرفته قرار است 14 فیلم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان از تاریخ 10 تا 14 شهریورماه در کرمانشاه اکران شود.

اما بعد از این پیش خبر کوتاه، با رسیدن موعد برگزاری جشنواره خبری از شروع جشنواره نشد و همین بی خبری موجب شد تا با معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تماس گرفته و علت عدم برگزاری جشنواره را جویا شویم که باخبر شدیم فردا(چهارشنبه) روز پایانی جشنواره است!

تیموری در گفت و گو با خبرنگار ایسنامنطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 10 شهریور، گفت: امسال برای اولین بار کرمانشاه میزبان اکران فیلم های این جشنواره است و 14 فیلم جشنواره در محل سینما فرهنگ کرمانشاه نمایش داده می شود.

وی افزود: فیلم‌های جشنواره هر روز در دو سانس 18 و 20 شب اکران می شود و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت در محل خود سینما اقدام کنند.

این صحبت های معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در حالی است که سینما فرهنگ که میزبان اکران فیلم‌های این جشنواره معرفی شده خودش هم بی خبر است و با مراجعه به سایت این سینما خبری ازاکران فیلم های جشنواره و ساعت اکران آنها وجود ندارد.

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در حالی فردا در کرمانشاه به پایان می رسد که خیلی از کودکان و نوجوانان این دیار که مخاطب اصلی این جشنواره هستند حتی روحشان از برگزاری این جشنواره باخبر نیست.

برای برگزاری این جشنواره ها آن هم در شرایط فعلی اقتصادی مملکت قطعا هزینه های بسیاری صورت می گیرد و اگر قرار باشد با کم کاری در اطلاع رسانی، کودکان و نوجوانان شهرمان را از تماشای فیلم های این جشنواره محروم کنیم اثر بخشی همین معدود کارها و برنامه های فرهنگی را از بین میب ریم و تنها این میان بودجه مملکت است که به اسم کار فرهنگی به فنا می رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار