رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه از شروع تشدید نظارت‌های ویژه بازگشایی مدارس از حدود دو هفته قبل در سطح شهر خبر داد و گفت: مردم از ترس گران شدن کالاها برای خرید وسایل مدرسه به بازار هجوم آورده‌اند.
کد خبر: ۶۴۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 21 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رامین پهلوانی اظهار کرد: نظارت‌ها بر بازار بازگشایی مدارس از دو هفته قبل تشدید شده و در همین مدت حدود 45 پرونده تخلف را تشکیل داده ایم.

وی عمده این تخلفات را گرانفروشی اعلام کرد و ادامه داد: برخی واحدها کالایی را که به قیمت سال قبل خریداری کرده اند با افزایش قیمت و بر اساس قیمت روز عرضه می‌کنند که ضمن تشکیل پرونده برای این افراد متخلف، جریمه نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه بازار بازگشایی مدارس مقداری التهاب دارد، اظهار کرد: دلیل اصلی این التهاب خود مردم هستند که به سمت بازار هجوم آورده اند.

پهلوانی گفت: چون مردم فکر می‌کنند کالاها هر روز گرانتر می‌شود خرید را آغاز کرده اند و همین هجوم مردم به بازار باعث افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها و التهاب در بازار شده است.

وی خواستار همکاری خود مردم برای نظارت بر بازار شد و افزود: از مردم می‌خواهیم از خرید کالاهای گران خودداری کنند و هرگونه تخلفی را که در سطح بازار مشاهده کردند با مراجع نظارتی در میان بگذارند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه اولویت نظارت‌ها را بر مراکز عرضه پوشاک، مانتوفروشی‌ها، کیف و کفش فروشی‌ها، مغازه‌های لوازم تحریر و ... اعلام کرد و از ادامه نظارت‌ها تا پایان مهر و حتی اوایل آبان خبر داد.

پهلوانی تاکید کرد: در این مدت صبح‌ها شش گشت دو نفره و عصرها هشت گشت دو نفره بر بازار نظارت دارند و به علاوه گشت‌های مشترکی هم با سایر دستگاه‌های نظارتی داریم.

وی گفت: در این مدت از نظارت بر سایر اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هم غافل نخواهیم بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار