سرپرست نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه از افتتاح دو دانشکده جدید در دانشگاه رازی طی هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 21 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جهانگیر خزایی اظهار کرد: دانشکده برق و کامپیوتر و دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دو دانشکده جدید دانشگاه رازی هستند که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث این دانشکده‌ها از سه سال پیش، عنوان کرد: کلنگ احداث دانشکده برق و کامپیوتر به عنوان فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه در مساحت شش هزار و 200 متر مربع نیمه دوم سال 94 به زمین زده شد.

سرپرست نظارت برطرح های عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار احداث این دانشکده از محل اعتبارات ملی بوده، افزود: جمعا 9 میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث دانشکده برق و کامپیوتر هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این دانشکده شامل 20 آزمایشگاه و کارگاه، 9 کلاس آموزشی و 45 اتاق اساتید و هیات علمی است.

خزایی همچنین به کلنگ زنی پروژه دانشکده علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه رازی در اسفند 94 اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با صرف اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی آماده افتتاح است.

وی مساحت این دانشکده را پنج هزار و 250 متر مربع اعلام کرد و افزود: 27 آزمایشگاه، 12 کلاس آموزشی، کتابخانه، سالن مطالعه و کامیپوتر و 46 اتاق اعضای هیات عملی بخش های مختلف این دانشکده را تشکیل می دهند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار