استاندار كرمانشاه گفت: خوشبختانه با کار و تلاش صورت گرفته، شاخص های اقتصادی استان در چهار ماهه اول سال ۹۷ بهبود یافته اند.
کد خبر: ۶۴۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 21 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازونددر نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که با حضور نمایندگان مردم در مجلس و مدیران اقتصادی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد؛ اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس یک فرصت برای توسعه استان محسوب می شوند و باید بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند در راستای پیشرفت امور در حوزه های مختلف بهره بگیریم.

وي همچنين افزود: خوشبختانه با کار و تلاش صورت گرفته، شاخص های اقتصادی استان در چهار ماهه اول سال ۹۷ بهبود یافته اند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: نرخ بیکاری استان کاهش یافته و از رتبه اول بیکاری به رتبه دوم آمده ایم.

وي با بيان اينكه در زمینه فضای کسب و کار از رتبه ۳۱ کشوری به رتبه ۲۸ دست یافته ایم که یک بهبود دلگرم کننده است، اظهار داشت: وضعیت فضای کسب و کار از جمله شاخص های مورد توجه سرمایه گذاران است. خوشبختانه این شاخص مهم در چهارماهه اول سال بهبود یافته است.

مهندس بازوند تصريح كرد: در زمینه صادرات در چهار ماهه ابتدایی سال شاهد یک رشد ۴۴ درصدی بوده ایم که بسیار بیش از میانگین کشوری است و یک موفقیت محسوب می شود.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: بر اساس مصوبه سران سه قوه، واحدهای راکد و نیمه کاره با یک قیمت مناسب و معافیت ۱۰ ساله مالیاتی به بخش خصوصی واگذار می شوند.

وي گفت: با توجه به شرایط مناسب این طرح ها، انتظار می رود بخش خصوصی یک مشارکت مناسب در فرایند واگذاری ها داشته باشند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار