معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر مرگ کارگر بارانداز تجاری شلمچه در درگیری با سه نفر را تایید کرد.
کد خبر: ۶۴۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 20 August 2018

عزیز ساعدی افزود: افراد مذکور روز گذشته یکی از کارگران بار انداز شلمچه به نام س - س 28 ساله را از ناحیه سر با چاقو مجروح کردند که کارگر مصدوم بلافاصله به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شد.

وی در ادامه گفت: از آنجا که چاقو در ناحیه خطرناکی در سر این کارگر فرو رفته بود لذا وی برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد اما کارگر مذکور صبح امروز به دلیل شدت جراحت جان باخت.ساعدی در ادامه گفت: عوامل درگیری با کارگر بار انداز شلمچه دستگیر شدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر افزود: در هفته جاری برای رفع مسائل و مشکلات بارانداز تجاری شلمچه تصمیم لازم در جلسه شورای تامین شهرستان خرمشهر اتخاذ شد.

ساعدی اظهار داشت: در این راستا و بر اساس قرارداد منعقده بین سازمان منطقه آزاد اروند و نیروی انتظامی بزودی ماموران انتظامی برای تامین امنیت بار انداز تجاری شلمچه در این محل تجاری استقرار خواهند یافت.

اوایل فروردین ماه سال جاری تعدادی از بازرگانان، کارگران تخلیه و بارگیری و کامیون داران عراقی و ایرانی خواستار اقدام مسئولان ذیربط برای تامین امنیت در بارانداز تجاری شلمچه شدند.

آنان کنترل نشدن ورود و خروج افراد در محوطه بارانداز را از عمده مشکلات مرز شلمچه بیان کردند.

کارگران بارانداز شلمچه نیز مدعی اند:برخی ناهماهنگی ها در این بارانداز و نبود نظارت کافی بر تردد افراد سبب بروز برخی مشکلات از جمله درگیری ناشی از سرقت اموال تجار و کامیون داران شده است.

یکی دیگر از کارگران شرکت تخلیه و بارگیری در مرز شلمچه گفت: سارقان با کارگرانی که مانع سرقت اموال از کامیون ها می شوند درگیر می شوند.

بار انداز تجاری شلمچه به وسعت 13 هکتار محل تردد ، تخلیه و بارگیری کامیون های کالاست.

مرز بین المللی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: حوادث ، درگیری ، خرمشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار