خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:خبرنگاران نباید فکر کنند که نمی‌توانند تاثیرگذار باشند، بایدبا تجربه و توان خود نقشی تاثیرگذار درجامعه داشته باشیم.
کد خبر: ۶۴۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 14 August 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک،حسن شمشادی امروز درمراسم روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، افزود:در گذشته دور خبرنگاران بخصوص خبرنگاران جنگ در امر خبررسانی دشواری‌های بسیاری را در پیشرو داشتند، اما در دنیای حاضر با پیشرفت تکنولوژی این امر بسیار راحت شده است.

وی خاطر نشان کرد:اهمیت فضای مجازی تاجایی است که صداوسیما در مهمترین بخش خبری خود گزارشی از این فضا تهیه می کند، چرا که نمی خواهد از این رقیب جا بماند. 

خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:خبرنگار باید دغدغه مند باشند و درد مردم را با حضور در میان آنان حس کند ونباید نگاه صفر یا صدی به تعبیری دیگر نگاه سیاه مطلق یا سفید مطلق به مسائل داشته باشیم، هردولت خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد که باید هردوی آنها را ببینم و این رسالت جامعه خبرنگاری است.

 شمشادی تصریح کرد:تاثیرگذاری خبرنگاران باید اینگونه باشد که دغدغه شهر و استانشان را داشته باشند و  باید مسائل مهم ملی و بین المللی را نیز فراموش نکنند .

به گفته این پیشکسوت خبر ،باید همیشه حق را بگوئیم واز گفتن حقیقت نترسیم، البته باید در چارچوب قانون و بدون نگاه حزبی و جناحی و یا قومی و قبیله ای باشد .

شمشادی افزود:ایران در منطقه ای پرآشوب واقع شده که دشمنان بارها خواب‌هایی برای آن دیدند که محقق نشد و خواب‌هایی نیز خواهند دید، لذا بسیج رسانه باید در کنار آموزش خبرنگاری برای افراد علاقمند، آموزش خبرنگاری در بحران و خبرنگاری درجنگ را نیز داشته باشد، موضوعی که در هیچ جای کشور به آن پرداخته نشده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار