نشست جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی (کرمانشاه وتوسعه) با حضور دکتر عبده تبریزی مشاور وزیر راه در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 13 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه نشست جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی (کرمانشاه وتوسعه) با حضور دکتر عبده تبریزی مشاور وزیر راه برگزار شد

براساس این گزارش،در این نشست که باحضور رنجبر فرماندار کرمانشاه، دکتر عبدی مشاور وزیر راه ،خانم مهندس هاشمی معاون برنامه ریزی فرمانداری و برخی از مسئولان و فعالان اقتصادی برگزار شد دکتر عبده تبریزی گفت:باید سرمایه‌گذاران را واقع‌بینانه به سمت پروژه‌ها برای سرمایه‌گذاری هدایت کنیم.

وی ادامه داد: البته هدایت سرمایه‌گذاران به سمت پروژه‌ها باید واقع‌بینانه صورت گیرد و شاخص‌های سرمایه‌گذاری در یک پروژه وجود داشته باشد تا بتوانیم آن را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

وی حوزه گردشگری را یکی از زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران دانست و تاکید کرد: البته نباید در این بخش هم فراموش کنیم که اقتصاد خانوارهای ایرانی برای پرداخت هزینه سفر کوچک شده است.

وی حوزه تولید برق از انرژی‌های نو را از دیگر بخش‌هایی دانست که می‌تواند سرمایه‌گذاران را جذب کند و یادآوری کرد: کشور ما حدودشش برابر میزان فعلی ظرفیت تولید برق دارد و در چنین کشوری نباید بحران کمبود برق و خاموشی داشته باشیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی از اهتمام این وزارتخانه برای بهبود وضعیت راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل نیز یاد کرد.

در ادامه فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کرمانشاه یاد کرد و مهمترین آنها را بندرخشک کرمانشاه اعلام کرد که مقدمات آن در حال فراهم شدن
است.

وی خاطرنشان کرد: کرمانشاه نزدیک به 1250 هکتار بافت فرسوده هم دارد که استعدادی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاران خصوصا در حوزه بافت‌های تاریخی است.

به گفته فرماندار کرمانشاه، در زمینه توریسم درمانی و مشارکت در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی نیز در کرمانشاه زمینه جذب سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی حوزه تولید برق، بخش کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها و ... را نیز از دیگر زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در کرمانشاه دانست و افزود: در حوزه شهری هم پروژه‌های مهمی از جمله سراب قنبر، قطار شهری، تله‌کابین و ... را داریم که می‌تواند برای سرمایه‌گذار جذاب باشد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار