مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: به منظور آموزش شاغلان در صنایع همگام با فناوریهای روز دنیا در استان، مرکز بین کارگاهی فنی و حرفه ای مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی نازگل ماهیدشت افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 13 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای استان،یاور محمدی افزود: این مرکز با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلین، تربیت نیروی کار بومی براساس استاندار جهانی شغلی و آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی با توجه به رویکرد سیاستهای اقتصادی کشور که مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان است ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف از طریق ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می شود و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت شاغلین آمادگی توسعه آموزشهای مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد.

محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های آموزش جزئی از سرمایه محسوب می‌شود، تصریح کرد: هرچه آموزش در یک مجموعه برای کارکنان که سرمایه انسانی آن دستگاه محسوب می‌شوند بیشتر باشد، باعث افزایش راندمان کاری و به دنبال آن افزایش بهره‌وری و عملکرد خواهد شد بنابراین داشتن یک مرکز آموزشی در مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی نازگل ماهیدشت باعث افزایش و به روز شدن دانش، مهارت و بهره‌وری می‌شود.

وی بابیان این مطلب که این همکاری دولت با بخش خصوصی منجر به اشتغال پایدار و تولید باکیفیت بالاتر می شود در ادامه به تشریح ماموریت های سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور پرداخت و از دانش آموختگان جویای کار و همچنین شاغلینی که به دنبال ارتقاء مهارت های شغلی خود هستند به عنوان جامعه هدف آموزش های مهارتی نام برد.

این مرکز در کیلومتر 16 جاده قصر شیرین واقع شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار