فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:امروز پرچمدار ایستادگی در برابر استکبار در دنیا و به ویژه منطقه، ایران است و در این فضا نقش رسانه و اثرگذاری آن امروز بر همگان عیان ووظیفه رسانه حساس تر از همه است.  
کد خبر: ۶۴۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 11 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار منوچهر امان اللهی امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ،افزود:اگر امروز در حوزه امنیت استان با وجود تهدیدات و نقشه های دشمن، مشکلات کشور همسایه، آسیب های داخلی و سایر جریانات چالش خاصی نداریم حاصل اقدامات پنهان و آشکار مجموعه انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد:انجام ماموریت سنگین نیروی انتظامی که بیشترین محل رجوع مردم است حتما با هدف‌گیری صحیح و اجرای برنامه های دقیق و تلاش های شبانه روزی قابل انجام است.

 فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: اینکه تمام نگاه های انتقادی در آسیب های اجتماعی به سمت نیروی انتظامی است اشتباه است چون دستگاه های بسیاری در این زمینه دخیل هستند.

سردار امان اللهی تصریح کرد:رشد علم و فناوری و تغییرات زیادی رادر حوزه های مختلف و مسائل مثبت و منفی زیادی ایجاد شده است که نزدیکی و تعامل بین دستگاه های مختلف و رسانه ها به عنوان یک رابط مردمی چاره ساز خواهد بود.

وی افزود:در این شرایط برخی ها بافته های ذهنی و انتظارات خود را بدون در نظر گرفتن پایه های کار و واقعیات به جامعه پمپاژ و منعکس می کنند و اینجاست که مردم باید متوجه باشند که ناخواسته با بیان به دور از واقعیات و گرفتار شدن در جریانات ساختگی به این فضا دامن نزنند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار