زورخانه کهن قدیمی ترین زورخانه شهر کرمانشاه است و خاستگاه پهلوانان نامداری چون پهلوان صفر کرمانشاهی و پهلوان حسین گلزار و چندین پهلوان بلندآوازه دیگر است .
کد خبر: ۶۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 09 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از  روابط عمومی هیات کشتی استان کرمانشاه ؛شب گذشته برادران محبی به همراه مهندس زرین گل مسئول ورزش وزارت نفت ساعاتی را با پهلوانان زورخانه کهن کرمانشاه بودند.

براساس این گزارش،مدیریت این اثر ثبت شده فرهنگی تاریخی  را خانواده خوش اندام که نسل در نسل در خدمت ورزش باستانی بوده اند را برعهده دارند. زورخانه کهن میزبان برادران محبی از مفاخر کشتی ایران و جهان بود .

همراه برادران محبی مهندس زرین گل مسئول ورزش وزارت نفت با همراهی دو تن از معاونینش حضور داشتند تا ضمن دیدار از این مجموعه کم نظیر ورزشی و تاریخی در جهت تعامل هر چه بیشتر وزارت نفت با ورزش استان کرمانشاه تفاهماتی به عمل آید .

در این خصوص پهلوان محمدحسین محبی ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: مهندس زرین گل و در سطح بالاتر وزارت نفت نظر مثبتی به توسعه ورزش دارند .

این دیدار که با دعوت هیات کشتی صورت گرفت در دو نشست صبح و بعدظهر با مسئول ورزش وزارت نفتی قول های هم گرفته شد تا شاهد توسعه ورزش در استان باشیم .

دیدار ما به همراه مهندس زرین گل از زورخانه کهن که یکی از سرآمدترین آثار به جامانده از تاریخ ورزش ماست در همین راستا و در جهت آشنایی هر چه بیشتر با تاریخ ورزش کرمانشاه و کسب کمک های برای ورزش استان بود

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار