فرمانده انتظامی استان گفت: همراهی مردم با نیروی انتظامی طی سال های گذشته نتایج بسیار خوبی به همراه داشته و علاوه بر افزایش کشفیات در حوزه های مختلف، جلوی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی دیگر نیز گرفته شده است.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 09 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در دیدار با اهالی شهرک تعاون که در مسجد الزهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: با همکاری خوبی که مردم دارند فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ماموران حفظ امنیت جامعه و آرامش داشتن شهروندان است اما با توجه به گستردگی کار پلیس به تنهایی نمی تواند موفق باشد و در این راستا نیازمند کمک همه اقشار جامعه دارد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: امروز هر شهروندی باید خود را در قامت پلیس ببیند و با حساسیت مقابل ناهنجاری های اجتماعی ایستاده و خود را در مقابل جامعه مسئول بداند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در این شرایط می توان امیدوار بود که بسیاری از ناهنجاری ها کاهش یافته و شرایط برای جامعه ای آرمانی تر فراهم شود.

وی گفت: پلیس با همه ناملایمتی ها هرگز وظایف ذاتی خود را فراموش نمی کند و با اقتدار بیشتر در برابر هنجارشکنان خواهد ایستاد.

سردار امان اللهی در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش همکاری مردم و پلیس شاهد افزایش امنیت عمومی در سطح جامعه باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار