سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از پلمپ یک درمانگاه دامپزشکی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این درمانگاه به دلیل توزیع و فروش واکسن غیرمجاز دامی پلمپ و جهت سیرمراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
کد خبر: ۶۴۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 09 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه؛ دکتر صیاد غلامی در این ارتباط افزود: تمام دارو و واکسن‌های مربوط به دام باید از طریق سامانه الکترونیکی ثبت ورود و خروج دارو (d.ivo.ir) و از طریق سیستم یکپارچه قرنطینه دامپزشکی در سطح کشور توزیع شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با تصریح اینکه این درمانگاه متخلف اقدام به عرضه واکسن به صورت قاچاق و غیرمجاز کرده بود، گفت: این درمانگاه متخلف جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
دکترغلامی یادآوری کرد که واکسن و واکسیناسیون بیماری‌های استراتژیک دامی به صورت رایگان و از طریق ادارت دامپزشکی یا از طریق خرید خدمت از بخش خصوصی تزریق می‌شود.

اکنون در استان کرمانشاه تعداد ۵۷ درمانگاه و مرکز مایه کوبی، ۴ درمانگاه حیوانات خانگی، ۱۱ شرکت پخش استانی دارو و واکسن، ۵۵ واحد داروخانه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه فعال و مشغول فعالیت هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار