استاندار کرمانشاه گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند با بدنه علمی خود متولی جهش در حوزه اقتصاد مقاومتی کشور باشد.
کد خبر: ۶۴۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 07 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،هوشنگ بازوند به مناسبت 16 مرداد سالروز تشکیل "جهاددانشگاهی" ، با اشاره به عملکرد مطلوب جهاد دانشگاهی طی چهار دهه فعالیت این نهاد انقلابی، گفت: جهاددانشگاهی نهادی است که بعد از انقلاب اسلامی در راستای رشد فزاینده دانشگاه‌های کشور شکل گرفت و انصافا طی چهار دهه فعالیت وظایف خود را به خوبی انجام داده است.

وی افزود: این نهاد با روحیه جهادی و انقلابی که دارد طی این سالها از عهده وظایف خود به خوبی برآمده و هر فعالیتی که به آن محول شده را با کمک بدنه علمی و متخصصین خود به خوبی انجام داده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به سابقه فعالیت این نهاد می توان گفت جهاد دانشگاهی یکی از ارگان هایی است که بعد از انقلاب بصورت جهادی امور محوله را پیش برده است.

بازوند با تاکید بر حضور جهاددانشگاهی در عرصه اقتصاد در شرایط فعلی کشور، گفت: در حال حاضر بزرگترین و اصلی‌ترین وظیفه جهاد دانشگاهی این است که در حوزه اقتصاد مقاومتی وارد شود.

وی افزود: برای اینکه اقتصادی مقاومتی به عنوان یک راهبرد بلندمدت در کشور مطرح باشد نیازمند جهش در این حوزه هستیم و ایجاد جهش در حوزه اقتصادی مقاومتی نیز نیازمند رویکرد دانش بنیان است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جهاددانشگاهی با بدنه علمی خود می تواند متولی ایجاد جهش در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد دانش بنیان بوده و پرچم دار اصلی دانش بنیان بودن اقتصاد مقاومتی باشد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار