یکی از پروژه‌های نیمه کاره کرمانشاه که بیش از ۹ سال از شروع ساخت آن می‌گذرد سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه است که سال ۸۸ کلنگ‌زنی شد و قرار بود ظرف مدت دو سال فاز اول آن به نتیجه برسدف، اما از آن زمان تاکنون خبری از بهره‌برداری از این پروژه نیست.
کد خبر: ۶۴۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 07 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، نمایشگاه کنونی کرمانشاه در مرکز شهر قرار دارد و نه تنها دیگر جوابگوی نیاز شهر کرمانشاه نیستف بلکه باعث ایجاد ازدحام و ترافیک شدید در محدوده "پل ولایت" می شود.

در روزهایی که نمایشگاه برقرار است شاهد ترافیک سنگین مقابل نمایشگاه هستیم و به علاوه فضای داخلی نمایشگاه نیز دیگر برای یک استان با دو میلیون نفر جمعیت و بیش از هزار واحد صنعتی و چندین هزار واحد صنفی جوابگو نیست.

برای جوابگویی به نیاز نمایشگاهی کرمانشاه، سال 88 کلنگ سایت جدید نمایشگاه به زمین زده شد و قرار بود ظرف مدت دو سال فاز اول این نمایشگاه شامل سالن 6000 متری، بخش اداری و پارکینگ به نتیجه برسد.

بعد از مدت کوتاهی از شروع کار، معارضی برای زمین پروژه پیدا شد که کار را برای مدت زیادی خواباند و روند حقوقی رفع مشکل معارض تاکنون طول کشیده است.

حالا رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از رفع مشکل معارض و شروع عملیات اجرایی این پروژه بعد از مدت‌ها وقفه ظرف 15 تا 20 روز آینده خبر داد.

کیوان کاشفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعد از پیگیری زیاد مشکل معارض این پروژه حل شد، اکنون پیمانکار نیز مشخص شده و قراردادهای لازم منعقد شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده فاز اول این نمایشگاه ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، فاز اول شامل سالن اول با شش هزار متر مربع زیربنا، بخش اداری، پارکینگ و ... است.

کاشفی خاطرنشان کرد: زیربنای سالن اول نمایشگاه، دو برابر فضای نمایشگاه فعلی کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه این پروژه مشکل چندانی از نظر تامین مالی ندارد، یادآوری کرد: سرمایه‌گذاران منابع مالی مورد نیاز پروژه را افزایش داده و پرداخت کرده‌اند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار