مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:روزانه به طور متوسط حدود ۱۱ میلیون مترمکعب گاز در استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 07 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سیروس شهبازی امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات شرکت گاز برگزار شد افزود:در حال حاضر ۲۸ شهر و ۱۱۰۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند که در این راستا ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۶۱ درصد جمعیت روستایی دارای گاز طبیعی هستند.

وی خاطر نشان کرد:از مجموع ۳۳ شهر در استان حدود ۲۸ شهر از نعمت گاز برخوردار هستند ودر حال حاضر ۶ شهرستان دیگر از جمله سومار، نفت شهر، ازگله، نوسود، نودشه وریجاب عملیات طراحی و اجرای طرح در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت:در حال حاضر ۱۹ شهرک صنعتی و ۲ هزار و ۱۲۶ واحد صنعتی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند. 

به گفته این مسئول، حدود ۵۴۶ هزار مشترک در بخش‌های خانگی.تجاری از نعمت گاز برخوردار هستند

شهبازی تصریح کرد: حدود ۸۶ جایگاه سوختCNG  داریم که روزانه ۷۰۰ هزار مترمکعب گاز تولید می‌کنند.

وی درادامه با اشاره به زلزله ۲۱ آبان ۹۶گفت:در زلزله ۴۰ درصدی تاسیسات گازی استان بیش4 میلییارد تومان دچار خسارت شد.

 

وی اذعان داشت:در زلزله اخید 40 هزار علمک، ۹۰ هزار مشترک و بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه تحت تاثیر قرارگرفتند و آسیب‌های فراوانی به آن‌ها وارد شد، اما خوشبختانه ۲۴ ساعت پس از زلزله توانستیم گاز منطقه و جایگاه‌های سی ان جی را وصل کنیم.

 وی گفت:شرکت گاز پرچم دار تولید ملی است،ودرپروژه‌های مربوط به شرکت گاز حدود ۱۵ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول کار هستند.

 شهبازی اشاره نیز به عملکرد شرکت گاز در سال گذشته کرد و افزود:یکی از افتخارآمیز‌ترین سال‌ها به لحاظ پیشرفت کاری بود زیرا طی سال گذشته حدود ۵۶۰ کیلومتر شبکه و نصب ۱۱ هزار علمک و ۲۷ هزارمشترک جدید به مشترکین اضافه شدند و توانستیم رتبه دوم کشور را کسب کنیم و یک رکورد را در پرونده کاری ثبت کردیم.

به گفته وی،درسالجاری ۶۶۱ روستا را جهت عملیات اجرایی و پیمانسپاری در دست اقدام داریم و همچنین طی امسال کار اجرایی ۱۵۶ واحد صنعتی به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه شرکت گاز استان ابراز داشت:با توجه به اینکه ۸۰ درصد یارانه‌ها از درآمد شرکت گاز تامین می‌شود پرداخت به موقع بهای گاز کمکی به خود مشترکان خواهد بود. ولی متاسفانه در حال حاضر ۲۱۰ میلیارد تومان از صنایع، نیروگاهها، مصارفخانگی طلب داریم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار