مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بین ۳۱ استان کشور از نظر تعداد رتبه پنجم اعزام و از نظر تناسب جمعیتی رتبه اول اعزام ورزشکار به جاکارتا رادارد.
کد خبر: ۶۴۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 07 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، صابر رحیمی تعداد افراد اعزامی کرمانشاه به مسابقات جاکارتا را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۷ ورزشکار.دو مربی و یک داور از استان کرمانشاه به مسابقات آسیایی و پارآسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: ۲۲ نفر از ورزشکاران اعزامی کرمانشاه آقایان و هفت نفر از بانوان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تعداد ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی، گفت: جمعا ۳۷۹ ورزشکار از کل کشور به این مسابقات اعزام می‌شوند که نسبت کاروان اعزامی ورزشکاران کرمانشاه به کل کشور ۵.۳ درصد است.

وی با بیان اینکه در ۱۲ رشته ورزشی اعزام ورزشکار به جاکارتا خواهیم داشت، گفت: استان کرمانشاه بعد از استان‌های تهران، اصفهان، فارس و مازندران در رتبه پنجم استان‌هایاعزام کننده ورزشکار به جاکارتا قرار دارد که البته اگر براساس شاخص نرخ جمعیت در نظر بگیریم استان اول هستیم.

رحیمی از پیش بینی کسب ۱۰ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی و پارآسیایی خبرداد و اضافه کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا یکشنبه هفته آینده مراسم بدرقه‌ای را برای ورزشکاران اعزامی استان به این مسابقات برگزار کنیم.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار کمک مسئولین برای برگزاری مراسم بدرقه و استقبال باشکوه از ورزشکاران مدال آور استان از مسابقات جاکارتا شد و تاکید کرد:

درنظرداریم به ورزشکاران کرمانشاهی که در این مسابقات مدال طلا می‌گیرند ۳۰ میلیون تومان، نقره ۲۰ میلیون تومان و برنز ۱۵ میلیون تومان هدیه دهیم که البته انتظار داریم در اینرابطه مسئولین همراهی لازم را داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد؛ مراسم بدرقه قهرمانان استان کرمانشاه اعزامی به بازی‌های آسیایی و پارآسیایی قرار است هفته آینده در تهران و با حضور مسئولین ارشد استان برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار