معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بر لزوم توسعه ورزش و استفاده از این فرصت برای ایجاد نشاط در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 06 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه (14 مرداد) در اولین نشست شورای ورزش استان، با بیان اینکه این شورا باید به دنبال هم افزایی و هم گرایی برای توسعه ورزش استان بویژه رشته های همگانی باشد، اظهار کرد: همچنین باید پیش نویس سند توسعه ورزش استان تهیه و نقش دستگاه های عضو، اهداف و منابع مختلف در آن پیش بینی شود.

وی ادامه داد: دربحث توسعه ورزش همگانی نیازمند یک برنامه ریزی منسجم در استان هستیم، بطوریکه باید در طول سال 50 تا 60 برنامه خانوادگی اجرا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: برخی از ادارات و دستگاه های مختلف دارای سالن های ورزشی هستند که در بسیاری از مواقع بلااستفاده اند، لذا ضروری‌است آنها را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه ورزش همگانی در استان 21 درصد است، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید این میزان را به 50 درصد افزایش دهیم.

الهی تبار در ادامه عنوان کرد: معتقدیم یکی از عوامل موثر در نشاط اجتماعی ورزش است که این نشاط به افزایش سطح امید در جامعه کمک می کند.

وی بر لزوم بکارگیری همه ظرفیت های موجود برای همگانی کردن ورزش در استان تاکید کرد و افزود: باید از فرصت ورزش برای ایجاد نشاط در استان استفاده کنیم.

همچنین علیرضا گودرزی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست از صرف یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای توسعه ورزش در 13 محله حاشیه شهر کرمانشاه خبرداد و گفت: در 80 روستای بالای 500 نفر جمعیت استان نیز زمین های فوتبال چمن و خاکی احداث خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار