رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی استان کرمانشاه با حضور 120 ورزشکار از شهرستان‌های مختلف استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 05 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان ، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی استان طی روز گذشته(12 مرداد)، اظهارکرد: دراین مسابقات 120 کشتی گیر از شهرستان‌های مختلف استان در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در یازده وزن برگزار شد، تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان تیم اسلام آباد غرب با 28 امتیاز، کرمانشاه با 26 امتیاز و کنگاور با 19 امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم مسابقات قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در رده سنی جوانان نیز تیم کرمانشاه با کسب 32 امتیاز به مقام نخست دست یافت، گفت: تیم های اسلام آباد غرب با کسب 30 امتیاز و سرپل ذهاب باکسب 25 امتیاز در جایگاه‌های بعدی ایستادند.

کیانی افزود: همچنین در بخش بزرگسالان تیم کرمانشاه با 32 امتیاز، کنگاور با 31 امتیاز و صحنه با 25 امتیاز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با تاکید براینکه رشته کشتی ساحلی رشته‌ای نوپا در ایران است، اضافه کرد: بیشتر کشتی‌گیرانی که دراین مسابقات حضور دارند، کشتی‌گیران روی تشک هستند و هنوز بصورت تخصصی کشتی‌گیر چندانی در این رشته نداریم.

دبیر هیات کشتی استان تاکیدکرد: البته این رشته در استان کرمانشاه رفته رفته در حال گسترش است و جای خود را پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امکانات این رشته نیز درکرمانشاه تاحدودی ضعیف است، گفت: درحال حاضر ورزشکاران این رشته در زمین مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) تمرین و مسابقه می دهند که آن هم جایگاه ویژه تماشاگران را ندارد.

کیانی یادآورشد: کشتی ساحلی کرمانشاه نسبت به گذشته رشد بسیار خوبی داشته و اکنون نیز جایگاه مطلوبی در سطح کشور دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار