رئیس گروه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: ۳۲ ورزشکار، مربی و داور کرمانشاهی به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ عازم جاکارتای اندونزی می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 05 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا صیدی  با اشاره به نهایی شدن لیست ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به مسابقات آسیایی و پارآسیایی جاکارتا، اظهارکرد: جمعا 29 ورزشکار، دو مربی و یک داور از استان کرمانشاه به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در بخش مسابقات آسیایی 22 ورزشکار، دو مربی و یک داور از کرمانشاه در 14 رشته شامل کبدی، قایقرانی، سپک تاکرا، واترپلو، هندبال، پینگ پنگ، وزنه برداری، کاراته، شیرجه، دوومیدانی، فوتبال، بوکس، والیبال و جودو در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس گروه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی استان تصریح کرد: همچنین در بخش مسابقات پارآسیایی نیز هفت ورزشکار در دو رشته دوومیدانی و وزنه برداری از استان کرمانشاه به این مسابقات اعزام می شوند.

وی یادآورشد: بیشترین ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به این مسابقات مربوط به هیات جانباران و معلولین استان است که هفت ورزشکار این هیات در این رقابت‌ها حضور دارند.

به گفته این مسئول تعداد ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به دوره قبل مسابقات آسیایی 22 نفر بوده که این دوره با رشد قابل توجهی به 32 نفر افزایش یافته است.

صیدی همچنین با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان استان در طول دوره آمادگی ورزشکاران استان برای حضور درمسابقات آسیایی جاکارتا حمایت‌های لازم را از آنان انجام داده، افزود: علاوه بر امکاناتی که دراختیار این ورزشکاران قرار داده‌ایم، در هر موقعیتی حمایت‌های مالی را نیز از آنها داشته ایم.

وی در پایان ازتلاش برای برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران کرمانشاهی باحضور تعدادی از مسئولین کشوری و استانی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه اکثر ورزشکاران استان در اردو هستند، این مراسم هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار