رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سبزپوشان دلاور نیروی انتظامی با تقدیم بیش از 13 هزار شهید در راستای امنیت و مبارزه با قاچاق مواد مخدر، نقش اصلی را در امنیت کشور ایفا می کند. 
کد خبر: ۶۳۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 04 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "حشمت الله فلاحت پیشه" اظهار داشت: امنیت امروز کشور ما با جانفشانی شهدای والامقام نیروی انتظامی حاصل شده است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است که این امنیت حاصل تلاش های شبانه روزی پلیس و سایر نیروهای نظامی حاصل شده است.

فلاحت پیشه یادآوری کرد: امروز نیروی انتظامی به پناهگاهی امن برای عموم مردم تبدیل شده و شهروندان هر گاه با مشکلی مواجه شوند به پلیس پناه می برند و انصافا هم ماموران جان برکف انتظامی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند.

پرئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با بیان اینکه مرزهای کشور و خصوصا استان کرمانشاه در امنیت کامل به سر می برند، گفت: می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به اظهار مقامات آمریکایی که گفته اند قصد متوقف کردن صادرات ایران را دارند، گفت: با توجه به موقعیت استراتژیکی کشور این مسئله امکان پذیر نیست.

فلاحت پیشه در پایان گفت: تنگه هرمز یا برای صادرات نفت همه کشورهای منطقه باید مورد استفاده قرار گیرد و یا هیچ کشوری و اگر آمریکا سیاست کاهش خرید نفت ایران را اجرایی کند همه کشورهای صادر کننده نفت نیز از این قضیه متضرر می شود و اعمال چنین کاری ممکن نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار