استاندار کرمانشاه گفت: کوه تاق بستان از یک طبیعت زیبای صخره ای و بلند برخوردار و اجرای تله کابین در دامنه این کوه دارای هیجان و جذابیت خوبی است. همچنین یک مجموعه تاریخی بسیار مهم در کنار آن قرار دارد.
کد خبر: ۶۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 04 August 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز شنبه در نشست بررسی طرح تله کابین تاق بستان که با حضور یک مشاور و مجری پروژه های تله کابین در کشور  در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد افزود:تله کابین امروزه به عنوان یک خدمات لوکس و ویژه در صنعت گردشگری دنیا محسوب می شود و با اقبال بسیار زیادی روبروست.

وی خاطر نشان کرد:اجرای پروژه تله کابین در شهر کرمانشاه با توجه به برخورداری از مرکزیت غرب کشور، جمعیت یک میلیون نفری و عوارض طبیعی مناسب دارای توجیه اقتصادی بسیار خوبی است.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به این پتانسیل ها، تله کابین تاق بستان می تواند هیجان انگیز تر و جذاب تر از تله کابین های شمال کشور باشد.

بازوند تصریح کرد:با توجه به این پتانسیل ها مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال راه اندازی پروژه تله کابین است‌ و می تواند در رونق اقتصادی کرمانشاه نقش بازی کند.

به گفته استاندار کرمانشاه ،شکرآبی یک چهره شناخته شده و خوش نام در عرصه ساخت تله کابین در کشور است و فردی مطمئن برای اجرای پروژه بسیار مهم تله کابین تاق بستان محسوب می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار