رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تریبون‌های آزاد داشته باشیم، دلسوزانه پای کار بیاییم و نمایندگان و مسؤولان بی‌کفایت را به مردم معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۳۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را یک مقطع حساسی دانست و اظهار داشت: دشمن برای نخستین بار است که اینگونه بسیار نامحسوس و ریزبینانه علیه انقلاب و نظام فعالیت می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی این دشمنی علنی را خوشحال کننده عنوان کرد و افزود: هیچ پنهان کاری از اقدامات دشمن باقی نمانده، چرا که با تمام قوا به میدان آمده و این نشان از اقتدار و قدرت انقلاب دارد.

وی ایجاد دوباره اعتماد بین اقشار جامعه را در قالب مهمترین اقدامات و عملکرد مسؤولان نظام بیان کرد و گفت: باید تریبون‌های آزاد داشته باشیم و نمایندگان و مسؤولان بی‌کفایت به مردم معرفی و نشان داده شوند.

فلاحت‌پیشه تاکید کرد: دلسوزانه پای کار بیاییم و خود را خادم نظام و مردم بدانیم.

نماینده مردم دالاهو و اسلام‌آبادغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ایران با ایستادگی در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های فراوانی، دستاورد‌های مهمی به دست آورده از جمله اینکه ما جزو 20 اقتصاد برتر دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه مردم ما تحمل و ایستادگی بالایی دارند، اضافه کرد: دشمن دارد حرف‌های زیبا و رنگینی می‌زند، نباید اجازه دهیم که مردم جذب این حرف‌ها شوند.

فلاحت‌پیشه در پایان، گفت: باری دیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عهد خود را با امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید می‌کنیم.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار