عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات شهرستانهای شرقی استان گفت: به دنبال زلزله سال گذشته استان تمام توجه به غرب استان معطوف شده و نیازهای شرق استان تا حدی مغفول مانده است.
کد خبر: ۶۳۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با اشاره به زلزله سال گذشته استان، گفت: این زلزله که در آن عمدتا قسمت‌های غربی استان دچار خسارت شده موجب شد تا تمام توجه مسئولین به غرب استان معطوف شود.

وی افزود: با توجه به خسارات وارده افزایش توجه و تلاش برای رفع مشکلات این مناطق طبیعی است، اما با گذشت چند ماه از زلزله نباید تمام توجه به این مناطق باشد و از توجه به سایر نقاط استان غافل ماند.

حسینی کیا تصریح کرد: معضل بیکاری و خسارات حاصل از آن کم از خسارات زلزله نیست و تمام استان زلزله زده بیکاری است و مسئولین باید به سایر نقاط استان هم توجه داشته باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با اینکه شرق استان از زلزله آسیب چندانی ندیده، اما اوضاع خوبی هم ندارد و نیاز است مسئولین توجهی هم به این مناطق داشته باشند.

وی به سرمازدگی باغات شهرستان سنقر در سال 1394 اشاره کرد و افزود: در آن سال کشاورزی سنقر 120 میلیارد تومان خسارت دید و برای جبران خسارت‌ها 60 میلیارد تومان مصوب کردند که با گذشت سه سال هنوز یک ریال آن به کشاورزان پرداخت نشده است.

حسینی کیا تاکید کرد: این میزان خسارت در سال 1394 کم از خسارت یک زلزله بزرگ ندارد، اما کاری برای مردم شهرستان صورت نگرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از مسئولین استان خواست با توجه به مشکلات و معضلات بسیار در نقاط مختلف استان همه استان را با هم ببینند، چرا که بجز مناطق زلزله زده سایر نقاط استان هم اوضاع خوبی ندارند.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار