قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید مردمی بودن در اجرای برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به عنوان یک اصل مهم رعایت شود.
کد خبر: ۶۳۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،لطفی امروز پنج شنبه در شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه برگزار شد ابراز داشت: نگاه ما به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نگاه دهه فجر نیست اگرچه مراسم دهه فجر در آن مستتر است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان کینه توز اسلام و نظام پس از ۴۰ سال توطئه در نظر دارد با نقشه شومی از درون به کشور اسلامی ایران ضربه بزند.

وی بیان داشت: هر نظامی با هر ساختاری امکان سقوطش هست مگر نظامی که متکی به مردم باشد بخاطر همین دشمن این مهم را هدف قرار داده است.

لطفی گفت: در این شرایط با یک نگاه تبیینی و آیینی باید به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نگاه کنیم و این یک آزمون الهی برای همه مدیران نظام در هر رده ای است.

وی ابراز داشت: اهمیت حفظ این نظام تا حدی است که امام(ره) از آن به اوجب واجبات یاد کرد و حتی از نماز آن را واجت تر دانست لذا باید پای کار باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید به چهلمین سالگرد انقلاب به عنوان یک کار تشریفاتی نگاه کنیم، بیان داشت: آسیب به نظام یعنی آسیب به کل اسلام است لذا باید در سنگر دفاع از آن همه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: آمریکای جهانخوار از سالها قبل به خودشان وعده داده اند که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نخواهیم داشت، اما همانند دوران دفاع مقدس ثابت خواهیم کرد که از این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی(عج) پاسداری خواهیم کرد.

لطفی تاکید کرد: با توجه به مشکلات عمده ای که هست از جمله بیکاری، تورم خانمان سوز آسیب پذیری خصوصا در قشر جوان بیشتر احساس می شود لذا همه ارکان باید بد واحده باشند و با اتحاد جلوی سوء استفاده دشمنان را بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال شکل دادن اغتشاشات جدیدی است، گفت: دشمن در این توطئه جدید ۳ هدف عمده از جمله فشار اقتصادی، روانی و عملی را دنبال می کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: باید مردمی بودن در اجرای برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی رعایت شود و در مراکز استان نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه، استانداران و فرمانداران پای کار باشند و از قوانین ستادهایی همچون امر به معروف الگو گیری شود.

لطفی تصریح کرد: امروز شناسایی شبهات و پاسخگویی به آنها در همه زمینه ها را لازم است و بصیرت افزایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته این مقام مسئول تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین و ارائه کارنامه ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی از دیگر اقدامات مهم در برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

وی از فجر ۹۶ تا فجر ۹۷ را به عنوان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: در این راستا استفاده از ابزار هنر برای ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتر باید مد نظر قرار بگیرد

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار