فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو گفت:تداوم تعاملات و هماهنگي هاي مشترك نيروي انتظامي و سپاه باعث ایجاد ارامش درجامعه می شود.
کد خبر: ۶۳۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محسن ویسی" در دیدار با سرهنگ محمدی نماینده قرارگاه شهید کاظمی اظهار داشت: تامين امنيت پايدار در جامعه و ارتقاء حداكثري احساس آرامش و آسايش مردم از اهداف اصلي نیروهای نظامی در کشور است. 

وی ادامه داد: نيروي انتظامی و سپاه محافظان اصلی نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که تا پای جان از آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

سرهنگ ویسی خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای مسلح هرگز اجازه نخواهد داد كه دشمنان استكبار كوچكترين آسيبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

فرمانده انتظامی دالاهو خاطر نشان کرد: هرقدر هماهنگي بين قواي نيروهاي مسلح به ويژه بسيج و پليس بيشتر باشد امنیت مطلوبتری نیز حاصل و مردم احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

در این دیدار همچنین سرهنگ محمدی نماینده قرارگاه شهید کاظمی نيز با قدردانی از تلاش های پلیس در راستای حفظ امنیت موجود، تصریح کرد: ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز تلاش می کنند تا مردم در امنیت کافی به سر ببرند.

وی یادآور شد: با توجه به شرارات های مزدوران و دشمنان نظام و انقلاب در منطقه، تعامل سپاه و نیروی انتظامی می تواند نقشه های دشمنان را خنثی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار