فرماندار کرمانشاه ازکارگاه های تاب آوری بعنوان مانع بسیار بزرگی در برابر هجمه ها و نابه هنجاری های اجتماعی یاد کرد.
کد خبر: ۶۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه و شرفی بخشدار کوزران پس از بازدید خود از مناطق زلزله زده روستاهای بخش کوزران در جلسه کارگاه آموزشی تاب آوری اجتماعی این بخش نیز شرکت کردند در این جلسه مربیان وکار آموزان کارگاه تاب آوری ضمن تقدیر و‌ تشکر از حضور فرماندار کرمانشاه در این کارگاه نمایند.

شرفی بخشدار کوزران اهداف تشکیل کارگاه تاب آوری را عنوان نمودند :در ادامه اعضا و حرفه آموزان تاب آوری از فرماندار کرمانشاه خواستند که در جهت ایجاد فضای سبز ویژه بانوان و‌همچنین توسعه اشتغالزایی ویژه زنان اقداماتی صورت بگیرد همچنین تعداد دیگری بانوان شرکت کننده خواستار شناسایی ومعرفی ظرفیتهای گردشگری بخش کوزران به سایر نقاط کشور شدند.

در ادامه شرفی بخشدار کوزران با خیر مقدم به فرماندار کرمانشاه و همچنین تشکر از بانیان کارگاه تاب آوری در کوزران گفت:فرماندار کرمانشاه همواره با نگاهی مشفقانه و پیگیرانه به خواستها و انتظارات مردم بویژه بانوان مینگرند.

بخشدارکوزران از بانوان شرکت کننده در کارگاه خواست که در رفتار های اجتماعی بیشتر حضور داشته باشند ظرفیتهای خود را بشناسند و با تقویت نقاط قوت خود بتوانند جایگاه های مهم اجتماعی را در اختیار بگیرند چرا که معتقدیم هر جا بانوان باشند لطافت و‌مهربانی و‌محبت به همراه میاورند

سپس فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه با ذکر یاد خداوند متعال با ابراز خوشحالی به خاطر حضور در کارگاه تاب آوری کوزران گفت : امروز پس از بازدید از مناطق زلزله زده کوزران پیشرفتهای قابل ملاحظه و خوشحال کننده ای را دیدیم وی با بیان آمارهای موجود در بازسازی این مناطق از زحمات بخشدار کوزران تشکر کرد

رنجبر با اشاره به دنیای جدید و تفاوت زندگی ها د ر دنیای جدید که ناشی از انفجار اطلاعات و انتقال سریع اخبار گفت: برای همگام شدن با این دنیای جدید چکار کنیم.

فرماندار کرمانشاه ضمن اشاره به آسیب های موجود اجتماعی و مشکلاتی که روز افزون است تاکید کرد: برای مقابله با این وضعیت میباید مبحث تاب اوری و بالا بردن آستانه تحمل را مورد توجه قرار داد.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: در کارگاههای تاب آوری مشکلات باید مطرح شود و آموزش نه گفتن به نابه هنجاری های اجتماعی سر لوحه اقدامات قرار بگیرد.

رنجبر همچنین ضمن نامبردن از افتخارات تاریخی منطقه کوزران و وجود استعداد های فراوان فرهنگی تاکید کرد بانوان کوزران باید در امورات مختلف اجتماعی مشارکتی آگاهانه و‌هوشمندانه داشته باشند.

وی همچنین با ارائه آمارها و طرح های مد نظر دولت در راستای اشتغالزایی گفت :مردم خودشان هم باید بیاییند طرح ها و مواردی که میتواند به اشتغالزایی علی الخصوص در بخش کوزران کمک کنند شرکت نمایند

فرماندار کرمانشاه همچنین در مورد توسعه گردشگری در کوزران خاطر نشان شد: با حمایت و مساعدت استاندار محترم و‌ نمایندگان مردم شریف کرمانشاه در مجلس بحث توسعه سراب قره دانه در دستور کار قرار گرفته است

وی همچنین صنایع دستی و‌پیشینه تاریخی هنرهای دستی کوزران گفت: مردم و‌شما بانوان هم باید مشارکت بیشتری داشته باشید چرا که صنایع دستی مردم کوزران با توجه به صبغه تاریخی خود میتواند بازار هدف بسیار خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار