معاون اول رئیس جمهور :
معاون اول رییس جمهور گفت:دولت از ابتدا در کنار زلزله زدگان بود و تا پایان بازسازی‌ها نیز در کنار زلزله زدگان ایستاده است.
کد خبر: ۶۳۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 31 July 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور امروز درمراسم افتتاح پنج هزارمین واحد مسکونی روستایی بازسازی شده استان کرمانشاه که در روستای شیرین آب قصرشیرین برگزار شد؛ افزود:کرمانشاه برای مردم ایران نماد پهلوانی، سلحشوری، مرزداری و دفاع از کیان ایران در مقابل بدخواهان است .

 وی خاطر نشان کرد:کرمانشاهیان نماد همبستگی ملی هستند و مردم اهل حق و اهل تسنن و شیعه مرزادارنی سلحشور اند که با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر از کیان کشور دفاع می‌کنند.

 معاون اول رئیس جمهور  اظهار داشت:کرد‌ها چشم و چراغ ایران و مایه افتخار ما هستند. آن‌ها همواره در طول تاریخ مرزداران شجاع ایران زمین بوده اند.

 جهانگیری تصریح کرد:زلزله کرمانشاه به لحاظ وسعت سرزمینی بی سابقه بود و خسارات بسیار گسترده‌ای را به منطقه وارد کرد.

وی افزود:در این حادثه تلخ استاندار کرمانشاه با تلاش‌های خود موجب شد زخم زلزله زودتر التیام بیابد.

به گفته معاون اول رئیس جمهور،در این زلزله همه ملت ایران به کمک مردم کرمانشاه آمدند و یک نمایش باشکوه از همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند.

وی ابراز داشت:هرچند دولت در تنگنای مالی قرار دارد، ولی کمک‌های بسیاری را به زلزله زدگان انجام داده، به گونه‌ای که خانه‌های روستایی آسیب دیده در زلزله تا قبل از سالگرد زلزله زده تکمیل  خواهند شد.

وی خواستار شتاب بیشتر روند بازسازی در شهر سرپل ذهاب و دیگر مناطق زلزله زده در کرمانشاه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار