مسئول توانمندسازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی استان کرمانشاه گفت:تاکنون ۱۵۲۷ متقاضی در سامانه ثبت نام کردند که ظرفیت استان ۲۷۰۰ نفر است.
کد خبر: ۶۳۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 31 July 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، شهاب خوش خوی مسئول توانمندسازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی استان کرمانشاهبا اشاره به همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در طرح مشاغل خانگی خبر داد کهبر اساس آن ۹ استان کشور از جمله کرمانشاه به عنوان پایلوت انتخاب شدند و قرار است ۲۰ هزار شغل در این استان‌ها ایجاد شود.

وی سهم استان کرمانشاه از این تعداد را ۲۷۰۰ مورد اعلام کرد که قرار است در ۱۴ رده اصلی ایجاد شود.

خوش خوی با اشاره به شروع ثبت‌نام متقاضیان این طرح از دو ماه قبل، تعداد افرادی که تاکنون در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند را ۱۵۲۷ نفر اعلام کرد.

به گفته خوش خوی از این تعداد، بیشترین مورد با ۳۵۰ نفر مربوط به شهرستان اسلام‌آبادغرب و پس از آن ۲۶۰ نفر مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در سه گروه مستقل، تحت پوشش و پشتیبان می‌توانند در این طرح شرکت کنند، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای افراد مستقل ۲۰ میلیون تومان وبرای پشتیبان‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است.

خوش خوی از پیگیری روستا به روستا برای جذب این اعتبارات یاد کرد و افزود: در کنار جذب اعتبارات بر روی آموزش، اتصال به بازار و فروش محصولات این مشاغل نیز کار می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار