مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: با تغییر ساعات اداری روزانه ۳۵ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 30 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،علیمراد مرادی مجد  اظهار داشت: در پی کاهش دما به شدت خاموشی ها به ویژه در روز گذشته کاهش یافت، به طور مثال روز جمعه نسبت به روز پنجشنبه ۲۰ درصد خاموشی کمتری را اعمال کردیم.

وی افزود: با روندی که هواشناسی پیش بینی کرده و تا پایان هفته دما کاهش می یابد بنابراین شاید اواخر هفته نیازی به هیچگونه خاموشی نباشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از افزایش مصرف باعث اعمال خاموشی می‌شود، گفت: هرچه مصرف کاهش یابد از سهم خاموشی ها نیز کاسته می شود.

مرادی‌مجد افزود: میزان مصرف برق در روز پنجشنبه ۱۶۰ مگاوات بوده که روز جمعه با کاهش ۱۲۰مگاواتی به ۴۰ مگاوات رسید و بخشی از این کاهش به دلیل خنک تر شدن هوا و بخشی کاهش مصرف مردم بوده است.

وی آغاز زودهنگام ساعات کاری ادارات را در کاهش میزان مصرف برق موثر دانست و گفت: هرچه از میزان مصرف برق در بعدازظهرها کاسته شود مستقیما روی خاموشی موثر است بر همین مبنا تعطیلی یک ساعته ظهر ادارات سبب صرفه جویی ۳۵ مگاواتی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: مردم همان طوری که تاکنون کمک کردند و شرایط سخت را پذیرفتند در این ایام باقیمانده که البته تا پایان هفته خنک تر هم می شود کمک کنند تا با کاهش دمای هوا شاهد کاهش خاموشی ها نیز باشیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار