رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه گفت: هاکی کرمانشاه از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.
کد خبر: ۶۳۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 30 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جواد رضایی تباراظهار کرد: تیم هاکی کرمانشاه از دیرباز جزو تیم های موفق هاکی کشور بوده و در بیشتر مسابقات کشوری توانسته عناوین برتر را کسب کند.

وی گفت: هاکی کرمانشاه درحال حاضر هم از جایگاه مطلوبی برخوردار است و در مسابقات قهرمانی کشور که مرداد امسال در همدان برگزار شد در بخش امید و بزرگسالان مقام نایب قهرمانی هاکی چمنیِ پنج را کسب کرد.

رئیس هیات هاکی استان بیشتر فعالیت هیات هاکی کرمانشاه را در رده های سنی پائین عنوان کرد و افزود: بیش از 100ورزشکار جوان کرمانشاهی در رشته هاکی فعالیت می کنند و می توان گفت این ورزش در کرمانشاه آینده درخشانی دارد.

وی درخصوص گرایش بانوان به این رشته نیز اظهارکرد: بانوان زیادی در این رشته در حال فعالیت هستند و خوشبختانه پیشرفت های خوبی در این زمینه نسبت به تیم های سایر استان ها داشته ایم.

رضایی تبار با بیان اینکه هیات هاکی کرمانشاه برای جذب و معرفی این ورزش به مردم برنامه هایی دارد، گفت: یکی از کارهایی که در این زمینه انجام داده ایم برگزاری رایگان کلاس های هاکی در تابستان برای آقایان و بانوان علاقمند به این رشته بوده است.

رییس هیات هاکی استان به کمبود زیرساخت های رشته هاکی در استان اشاره کرد و یادآورشد: در استان تنها یک محل برای تمرین ورزشکاران این رشته وجود دارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه هیچ حامی مالی و اسپانسری در استان از این ورزش حمایت نمی کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار