مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از جان باختن و مجروح شدن ۲۶۷۵ نفر در تصادفات بهار امسال استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 30 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،دکتر اَرتین کمالی  از فوت 119 نفر در تصادفات بهار امسال استان خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 94 نفر حدود 26 درصد افزایش داشته است.

کمالی تصریح کرد: در سه ماهه امسال همچنین 2556 نفر با ادعای مجروحیت در تصادفات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10.6 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بررسی 484 جسد طی سه ماهه ابتدای امسال در پزشکی قانونی، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد 372 نفر مرد و 111 نفر زن بوده اند و جنسیت یک نفر هم نامعلوم است.

کمالی در ادامه به آمار فوتی حوادث کار استان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه ابتدای امسال چهار مرد در حوادث کار جان خود را از دست دادند که این تعداد در سه ماهه سال گذشته شش نفر بوده است.

کمالی افزود: همچنین در بهار امسال 183 نفر در حوادث کار مجروح شدند که از این تعداد 178 نفر مرد و پنج نفر زن هستند و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مجروح شدن 162 نفر، 13 درصد رشد داشته است.

وی از کشته شدن یک نفر با سلاح سرد در استان طی این مدت خبر داد و افزود: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته سه نفر بوده که دو نفر مرد و یک نفر زن بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه آمار جان باختگان ناشی از سوء مصرف مواد مخدر استان را در سه ماهه ابتدای امسال 20 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 32 نفر کاهش خوبی داشته است.

وی یادآور شد: بهار امسال فوتی ناشی از مصرف الکل در استان نداشته‌ایم.

کمالی در ادامه به آمار فوتی‌های ناشی از مسمومیت در استان اشاره کرد و افزود: بهار امسال متاسفانه چهار مرد بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت 10 نفر تا حد زیادی کاهش داشته است.

وی همچنین از فوت پنج نفر دیگر به دلیل مسمومیت دارویی در سه ماهه امسال خبر داد وافزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مسمومیت 9 نفر کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه از ارائه 54 درخواست سقط درمانی در بهار امسال خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 93 درخواست، 42 درصد کاهش داشته که با 38 مورد آن موافقت شد.

وی همچنین از تشکیل 12 پرونده قصورات پزشکی در بهار امسال خبر داد و افزود: از این تعداد چهار مورد محکوم و هشت مورد نیز تبرئه شدند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار